.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده نیکزاد در رابطه با مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیش از 4.2 میلیون مسکن مهر در کشور در حال ساخت است، گفت: عمده طرح های مسکن مهر تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس، علی نیکزاد  با اشاره به این‌که تعاونی‌ها و اعضای آن باید به یاری وزارت راه و شهرسازی بیایند تا پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر امسال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در سال‌جاری به فضل خدا عمده مسکن مهر شهری و روستایی در سطح کشور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با تسهیلات پرداختی 25 میلیون تومان و آورده سه الی چهار میلیون تومانی مردم این پروژه‌ها جمع‌بندی شده و نیمه‌اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بیش از 4 میلیون و 224 هزار واحد مسکن مهر در کشور در حال احداث است که بخش عظیمی از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد با اشاره به این‌که دولت برای ساخت مسکن مهر زمین رایگان در اختیار تعاونی‌ها قرار داده است، یادآور شد: دولت 250 میلیون ریال وام ساخت کم بهره نیز اختصاص داده تا مشکل مسکن به صورت ریشه‌ای برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 26 ارديبهشت 1391
مسکن مهر عمدتا درمکانهای دوردست وبرهوت ساخته شده اند،آقای وزیر ،مردم میخواهند بعنوان انسان درآن سکنی گزیده وزندگی کنند.مگر میخواهند کارهای تولیدی ویاانبارداری و..انجام دهند،که اینقدر از آبادی فاصله دارند.اگرواقعاقصدکاهش قیمت مسکن (خصوصا تهران)را دارید،که خدا خیرتان دهد،بایستی مسکن مهر را درزمینهای خالی وبافتهای فرسوده شهر تهران اجراءنمایید،ونه مکانهای دوردست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.